Gödöllői polgármesteri hivatal

Adó és ingatlangazdálkodás

Tájékoztatás a Magyar Államkincstár Ügyfélszolgálat telefonos elérhetőségének változásáról (1811)

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy egységesítésre került  a Magyar Államkincstár telefonos ügyfélszolgálati rendszere. Az átalakítás eredményeképpen a Kincstár Call Center immáron a 1811-es központi hívószámon fogadja ügyfelei hívásait.

A 1811-es hívószám kapcsolása után az automata ügyféltájékoztató rendszerben választhatja ki a telefonáló az intézni kívánt ügy típusát (pl. értékpapír–forgalmazás, családtámogatás, nyugdíjfolyósítás, mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatások, illetve egyéb, a Kincstár tevékenységéhez kapcsolódó kérdések). Az ASP telefonos ügyfélszolgálat munkatársai az 5.4. menüpont kiválasztását követően fogadják az ASP szolgáltatásaihoz kapcsolódó felhasználói bejelentéseket.

A 1811-es hívószám menüstruktúrája a Kincstár honlapján is elérhető: Magyar Államkincstár – Telefonos Ügyfélszolgálat

A Kincstár telefonos ügyfélszolgálatának korábbi hívószámai megszűnnek, a régi számokat hívó ügyfeleket egy automatahang tájékoztatja az új számra való átállásról.

Az ASP Ügyfélszolgálat további elektronikus csatornái és elérhetőségei nem változtak. A 1811-es központi hívószámon túl, az asp.hd@allamkincstar.gov.hu e-mail címen, valamint az ASP Keretrendszerből elérhető Hiba- és igénybejelentő rendszerben  továbbra is fogadja a bejelentéseket.

Hozzászólások
Megszakítás