Tisztelt Felhasználók!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy egységesítésre került a Magyar Államkincstár telefonos ügyfélszolgálati rendszere. Az átalakítás eredményeképpen a Kincstár Call Center immáron a 1811-es központi hívószámon fogadja ügyfelei hívásait.
A 1811-es hívószám kapcsolása után az automata ügyféltájékoztató rendszerben választhatja ki a telefonáló az intézni kívánt ügy típusát (pl. értékpapír–forgalmazás, családtámogatás, nyugdíjfolyósítás, mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatások, illetve egyéb, a Kincstár tevékenységéhez kapcsolódó kérdések). Az ASP telefonos ügyfélszolgálat munkatársai az 5.4. menüpont kiválasztását követően fogadják az ASP szolgáltatásaihoz kapcsolódó felhasználói bejelentéseket.
A 1811-es hívószám menüstruktúrája a Kincstár honlapján is elérhető: Magyar Államkincstár – Telefonos Ügyfélszolgálat
A Kincstár telefonos ügyfélszolgálatának korábbi hívószámai megszűnnek, a régi számokat hívó ügyfeleket egy automatahang tájékoztatja az új számra való átállásról.
Az ASP Ügyfélszolgálat további elektronikus csatornái és elérhetőségei nem változtak. A 1811-es központi hívószámon túl, az asp.hd@allamkincstar.gov.hu e-mail címen, valamint az ASP Keretrendszerből elérhető Hiba- és igénybejelentő rendszerben továbbra is fogadja a bejelentéseket.